ساختن ایمیل برای شما
 
فروشگاه چارقدك و دانلود آهنگ درخواستی
دانلود هر چیزی که بخوای و حمایت از فروشگاه چارقدک شعبه زابل
 
 

امروزه داشتن ایمیل خیلی مفید هست و من فکر کردم که برای اونایی که سخته ایمیل درست کردن , تصمیم گرفتم هم سایتشون رو بزارم و هم اگه مشکلی داشتن که خودم براتون بسازم و اسم و کد رمزش رو بصورت خصوصی براتون بفرستم که بعد کد رمز رو می تونید تغییر بدین ........ برای فرستادن اسم و کد ایمیل , شما میتونید شماره تلفن به صورت خصوصی تویه نظرات بزارید یا ایمیل از دوستتون رو بزارید و یا اگه وبلاگ دارین که خودم براتون تویه نظرات خصوصی میزارم اگه لوکس بلاگ باشه که عالیه ! ........... ایمیل کاملا فارسی با سه پسوند ir . com . org ......... و ایمیل ویندوز که خارجی هست و واقعا عالیه از نظر امنیت و سرعت که دو پسوند داره ............ hotmail.com و .............. Live.com می باشد و سایت ایران نیز Mailfa.com هست.

نظرات شما عزیزان:

غريبه ديروز،اشناي امروز،از ياد رفته فردا هايت.
ساعت12:17---5 آبان 1390
سلام مجتبي جووون.

لينكت كردم.

وبم رو تازه اپ كردم.

از انگ جنيفر لوپز هم ممنون.بوس بوس.
پاسخ:Vebet Baz Nemishe Dadash Ya Abjiye Khoobam


روشنک
ساعت13:49---2 آبان 1390
سلام با سپاس فراوان از مدیریت وبلاگ چارقدک وبا عرض پوزش لطفا بار دیگر قرعه کشی کنید و ان را به یک برنده ی خوش شانس دیگر بدهید
خوب بود؟؟؟؟؟؟ بازم ممنون از لطفت و بازم ببخشید
راستی نمیشه جایزه یه چی دیگه باشه مثلا یه اهنگ دیگه از بهزاد


شادی (مسیرسرنوشت)
ساعت8:27---1 آبان 1390
سلام صبح بخیر مجتبی جون ببخشید عزیز دیر امدم اخه نظرت رو تازه دیدم نت نبودم راستی من یک وبلاگ تو بلوگفا دارم بیشتر انجام دوست داشتی انجام بهم سربزن ادرسش رو الان میزارم برات البته نظر که بزاری نمیشه ادرست رو کامل بزاری ولی تو فقط ادرس وبت اولش رو بنویسی من میفهمم تویی

شادی (مسیرسرنوشت)
ساعت19:25---30 مهر 1390
سلام مجتبی جان مرسی عزیزم دستت درد نکنه خوشحال شدم باشه منم طبق گفته خودت میخوام اونو هدیه بدم به یک دوست خوب پس منم هدیش میدم به تو دوست گلمممممممم البته اگه ناراحت نمیشی اگه میخوای ناراحت بشیکه هیچی یک فکره دیگه میکنم امیدوارم هدیه مو قبول کنی بازم مرسی عزیزم امیدوارم همیشه همینجوری شانسم خوب باشه .هدیمو قبول میکنی گلمممممممم


شادی (مسیرسرنوشت)
ساعت16:58---30 مهر 1390
سلام مجتبی جان این برنده شدم ماله چیه داداشی تو چی برنده شدم ؟اخه گلم من ایرانسل ندارم اگه سره کاری نیست حالا نمیشه به جاش بهم همراه اول بدی؟

روشنک
ساعت8:39---27 مهر 1390
مرسی مرسی
پاسخ:قابله تورو نداشت عزیز
میدونی اولین کسی هستی که بعد از قرار دادن آهنگ درخواستی تشکر کرده و خستگیه ما رو برطرف میکنه , بودی


روشنک
ساعت9:37---26 مهر 1390
سلام خوبی؟ ممنون که سر زدی وب جالبی داری راستی امکانش هست آهنگای بهزاد پکسو بذاری؟
لینکت کردم


شادی (مسیرسرنوشت)
ساعت9:56---25 مهر 1390
سلام مرسی که امدی به وبم با تبادل لینک موافقم اگه بخوای کد لوگومو بدم بزار تو وبت تو هم اگه لوگو داری بده بزارم و اگه نداری تو پیوندها لینکت میکنم مایل بودی خبرم کن

شکوه
ساعت14:42---24 مهر 1390
سلام مجتبی جون مرسی که نظر دادی راستی لینکت کردم اقا خوشتیپه تو هم منو بانام بیکرانگی در زمان بلینک بووووووووووووووووووووووووووووو س بای

ناصر
ساعت18:26---23 مهر 1390
سلام داداش مرسی بهم سر زدی من لینگت کردم بوس بای

nazila
ساعت14:49---23 مهر 1390
راستی دوست عزیز لینکت کردم

nazila
ساعت14:45---23 مهر 1390
سلام آقا مجتبی.اگه میشه واسم آهنگ پاپی جنیفر لوپز رو بذار.مباشی.ممنون موفق باشی.راستی ممنون از نظر خوبت بهم انرژی دادی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 21 مهر 1385برچسب:ساختن ایمیل برای شما, :: 12:23 :: توسط : مجتبى ميرزائى

درباره وبلاگ
عزيزان اين وبلاگ كه نويسندش *مجتبي را‎ك* منم به شما خوش آمد ميگم اگه از هر خواننده ي ديگه كه دوس دارين و ترانش رو پيدا نكردين يا ايميل به خودم يا قسمت نظر دهيد اسمه خواننده و ترانه رو بزاريد حتما براتون راحت پيدا ميكنيم و باكيفيت خوب و عالي كه آدرسش رو ميزاريم تا مراجعه كنيد يا خودمون قرار ميديم كه به راحتي دانلود كنيد.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه چارقدك و آدرس charghadak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.